انجمن ادبی اسدالله خان + بشکن بشکنه
نوشته شده توسط : perana

        انجمن ادبی اسدالله خان + بشکن بشکنه جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ 

جنگ با آمریکا اینگونه است، صدای گلوله‌ها را نمی‌شوید؟کفن پوشان دیروز ،،، قانون شکنِ ،،،، قانون گریز ،،،، قانون گذارِ = قانون  شکن  ،،، بشکن بشکنه  ،،، شیشه اموال عموی رو نشکن = قیمت دُلار رو بشکن @!!!!

 هنگامی که تدبیر، سیاست، عقل سلیم و منافع ملی از تفکر و اندیشه حاکمیت رخت بر می بندد؛ انتظاری جز این باید داشت: « رئیس کل بانک مرکزی دستور داد مشکل پرداخت پول استراماچونی برطرف شود.» روزنامه آرمان ملی 29/9/98

 آقوی معمارباشی:چرا باید وضعیت به گونه ای برسد که برای پرداخت مبلغ ناچیز این سر مربی، تمامی ارکان حاکمیت بسیج گردند. تا دیروز دستگاه دیپلماسی کشور از طریق سفارت ایران در ایتالیا و بانک سپه شعبه رم تمامی سعی و تلاش خود را به کار بردند تا طلب این خارچی پرداخت شود. اما گویا گشایشی در این پرداخت بدهی صورت نگرفت!!

اسدالله خان :ظاهرا" این معضل تنها به دست عالی ترین مدیر بانک مرکزی گشوده خواهد شد!! چه جالب، وقتی کشور از جا به جایی این چند هزار یورو کذایی عاجز گردد. چه گونه می تواند؛ نسبت به انجام مبادلات ارزی اعم از واردات و صادرات و ... اقدام نماید؟

اقدس خانم:حال با این محدودیت های ایجاد شده فعلی، برخی از صاحبان قدرت و زور بر طبل عدم تصویب لایحه متروک مانده FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام می کوبد. آیا اهالی مجمع این واقعیات ملموس اقتصادی و تنگناهای مبادلات ارزی کشور را نمی دانند؟؟! یا شاید می دانند و می خواهند با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی(من در آوردی) به مقابله انسداد احتمالی مجاری مبادلات و معاملات بین المللی برآیند. اینگونه است که باید گفت: جنگ  آشی است که حاکمان پخته اند ،،،، از بس شور شده  ،،،، رغبت خوردن آنرا ندارند،،، بعله که بعله ... از ماست که بر ماست!!

                 انجمن ادبی اسدالله خان + بشکن  بشکنه  جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ 

شبیلدا      آیین یلدا زیباکنار هندوانه شب یلدا





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: